Steleverzi - Eu nu pot sa scriu un final fericit (2008)


Steleverzi, Oza si Rebel Monk, acest nou experiment muzical lansat sub un nou nume, o noua imagine si de ce nu, o noua perspectiva prezinta cel mai recent album, intitulat „Eu nu pot sa scriu un final fericit”, materialul este o colectie de 16 melodi, 16 episoade lirice sub un sound experimental, mixate intr-o fuziune de elemente trip-hop, hip-hop si electro.

Cele 16 track-uri au fost imprimate in studioul 6Grade, Ploiesti in perioada august-septembrie 2008 si sunt disponibile la download gratuit pe site-ul oficial al albumului.


http://www.steleverzi.com/eu-nu-pot-sa-scriu-un-final-fericit/

Tracklist

Steleverzi - Steleverzi
Steleverzi - Doi ochi noi
Steleverzi - Ea n'avea nume
Steleverzi - Marele ecran
Steleverzi - Peste noapte
Steleverzi - Betia gandului
Steleverzi - Eu, tu, si'o mie de cafenele
Steleverzi - Nu stiu cine esti
Steleverzi - Sodoma si Gomora
Steleverzi - Nonsalant
Steleverzi - Uita ce am scris
Steleverzi - Macar un sarut
Steleverzi - Aprinde o tigare
Steleverzi - Mai noi ca niciodata
Steleverzi - Tranzit
Steleverzi - Metroromanta

Download

0 Responses